Відновлення геометрії кузова є досить трудомістким і складним процесом. У сервісні центри заїзжають автомобілі, що вимагають виконання як простих, так і дуже складних робіт. Для якісного виконання поставленої задачі, незалежно від ступеня деформацій, недостатньо мати професійну команду майстрів. Центр повинен бути забезпечений сучасним обладнанням. Наш малярно-рихтувальний комплекс проводить вимірювання геометрії кузова з подальшими виправленнями дефектів за допомогою ефективного, точного, унікального інструменту.
Геометрія кузова - система розташування контрольних точок, визначених виробником автомобіля. Іншими словами, це точне визначення місця розташування кожної деталі кузова відносно один одного. Ідеальне співвідношення забезпечує безкомпромісну роботу всіх вузлів і агрегатів. Відновлення геометрії кузова автомобіля сприяє приведенню точок в початкове положення.
Не приділяючи геометрії належної уваги, автомобіліст ризикує отримати деформацію по важливим технічним характеристикам, що гарантовано впливає на комфорт і безпеку їзди. Все, що незворотньо деформує геометрію кузова, має різні за силою дії наслідки. Наприклад, будь-яка нерівність на дорозі, в першу чергу б'є по ходовій частині. Кожен такий удар наближає відновлення кузова автомобіля, оскільки стає причиною ледь помітних деформацій, що мають накопичувальний ефект.
Види рихтувальних робіт
- Класичне рихтування - рихтування кузова авто вистукуванням. Виправляє всі види пошкоджень, у тому числі складні і важкі спотворення. Проходить з використанням широкого набору інструментів, вимагає високого професіоналізму і уваги від майстра. Але подібний вид виправдовує тимчасові і трудовитрати, оскільки відрізняється ідеальним результатом.
- Без фарбування - рихтування кузова автомобіля, якt вимагає від майстра спеціальних навичок використання спеціального обладнання. Подібний вид вважається ідеальним варіантом тільки в тому випадку, якщо немає ризику відшарування лакофарбового покриття.
- Споттерне - чудово справляється з будь-якими пошкодженнями, але вимагає проведення певних підготовчих робіт, а саме - зачистки лакофарбового покриття до верхніх шарів металу.
- Стапельне - рихтування машин після ДТП, останній шанс автомобіля на відновлення заводських форм. Проходить на спеціальному стенді, вимагає уваги і постійного комп'ютерного контролю. Максимальна похибка після проведення рихтування вирівнюємо становить 0,5 мм.
Зварювання кузова напівавтоматом. На відміну від стандартного зварювального апарату, в якості електрода тут використовується тонкий дріт, який в міру вигоряння подається через руків'я пальника в точку зварювання. Крім цього, зона наплавлення обдувається вуглекислим газом, що запобігає окисленню і охолоджує метал.
- Подряпини.
- Тріщини, сколи, потертості різного ступеня важкості.
- Пошкодження, спровоковані температурними перепадами.
- Зварювання або спайка - ідеально підходить для термопластичних видів пластику, оскільки вони піддатливі до високих температур (поліетилен, поліпропілен, полістирол).
- Є необхідність у відновленні або оновленні оригінально кольору машини.
- Автомобіль став учасником дорожньо-транспортної пригоди і потребує комплексного ремонту і фарбуванні пошкоджених деталей.
- На покриття «напала» корозія, вогнище якої необхідно негайно локалізувати.
- Стався прецедент невдалого співробітництва або самостійна спроба пофарбувати машину, результатом чого стали патьоки або явне неспівпадіння кольору.
- Власник прийняв рішення кардинальної зміни іміджу авто, повністю перефарбувавши кузов в інший колір.
Заміна автоскла в нашому малярно-рихтувальному комплексі виконується майстрами з великим досвідом роботи. Установка проводиться в закритому приміщенні з температурою понад +20 градусів і низьким вмістом пилу, що дозволяє виконати роботу якісно. Ми використовуємо сучасне обладнання та матеріали.
Види полірування
- Відновлювальне - або абразивне.
- Захисне - процедура, що передбачає нанесення спеціальних захисних засобів на кузов авто.
- М'яке полірування подряпин на авто.
Заміна традиційних матеріалів (метали, сплави, скло) використовуваних в машинобудуванні композитними матеріалами на полімерній матриці протікає інтенсивно. У зв'язку з цим питання ремонту виробів з таких матеріалів на стадіях виробництва, експлуатації є дуже актуальними і важливими. Для відновлення і ремонту виробів з композиційних матеріалів на основі пластичних мас (термопластів, реактопластів) існує кілька методів: механічне поєднання матеріалів; клейове з'єднання матеріалів; зварене з'єднання.
*Наше сучасне обладнання та висококваліфікованість співробітників дозволяє нам виконувати відновлюючі роботи автомобілів усіх брендів.