Renault розфарбовує світ

Тільки факти. Попри те, що в автомобільному світі існує величезний спектр кольорів, останнім часом у покупців користуються попитом саме так звані «нейтральні» кольори – білий, сірий, чорний. Можна сказати, що Renault зараз є головним і ледве не єдиним постачальником кольорових автомобілів для європейських доріг. Франсуа Фаріон, директор з дизайну кольорів та оздоблення Renault, пояснює причини виникнення такої тенденції.

alt
«Якщо все сіре і кольору бракує…»


Білий, чорний, сірий. Впродовж останніх 10 років спостерігається сумна картина: з кожним роком кольори, що переважають в автомобільній індустрії, стають похмурішими. У звіті Axalta, провідного постачальника автомобільної фарби, стверджується, що 70% автомобілів в світі пофарбовані саме в такі кольори. Найпопулярнішим кольором лишається білий – він використовується в 38% проданих автомобілів, а за ним йдуть чорний (19%) і сірий (15%).

Франсуа Фаріон, директор з дизайну кольорів та оздоблення Renault, відмічає, що серед усієї цієї сірості:

"Renault пропонує більш барвисті відтінки, ніж інші автомобільні виробники. І це працює, тому що ми продаємо на 10 пунктів більше!"

alt
Давня любов Renault до кольору


В кінці Другої світової війни європейська автомобільна індустрія відновила свою діяльність, не надаючи особливої уваги кольорам, на відміну від бренду Renault, який став першопрохідцем в розширенні колірного виконання своїх автомобілів.

Все почалося в 1950-х з візиту генерального директора General Motors, коли, зустрівшись з П’єром Лефоше, тодішнім босом Renault, він не посоромився висловити свою думку, побачивши виробничу лінійку: цим машинам не вистачає яскравості! Треба відзначити, що в США був багатший вибір кольорів автомобілів: від яблучно-зеленого до цукерково-рожевого. Всі дороги, можна сказати, були розфарбовані в яскраві кольори. Це й дало всьому початок.

alt


В той самий час Поль Маро, талановита і відома декораторка, написала П’єру Лефоше з пропозицією прикрасити занадто нудну колірну пропозицію Renault, що не відповідала бажанням клієнтів тих часів. Це стало вирішальним моментом.

Співпраця Поль Маро і Renault почалася у 1953 році. Маро зарекомендувала себе не тільки в якості експерта у сфері текстилю і шпалер, а і в якості консультанта з автомобільної кольорової гами. Вона наче була створена для цієї роботи. «Саме їй ми зобов'язані введенням дійсно цікавих кольорів в лінійку Renault. Її робота, наприклад, сприяла успіху Dauphine, який в той час пропонувався в 30 пастельних відтінках…Таке було вперше» - запевняє Франсуа Фаріон.

Як бачите, у Renault давня любов до кольору.

alt
Що, як Renault додасть трохи фарб до вашого життя?


З роками, в умовах переваги нейтральних кольорів, Renault продовжує пропонувати більше кольорів, ніж будь-який інший середньостатистичний автомобільний виробник.

Наприклад, всі пам'ятають перше покоління Renault Twingo. Тоді бренд Renault зіграв проти правил! Автомобіль був представлений в автосалонах в березні 1993 року в чотирьох кольорах: блакитний ультрамарин, кораловий червоний, зелений коріандр та індійський жовтий. «Жабеня», як тоді його називали, стало символом епохи. Франсуа Фаріон зізнається, що його ніколи навіть і не пропонували в білому кольорі. Сміливо, чи не так?

alt
Колір зазвичай є другим питанням, коли ви говорите комусь, що придбали машину. Перше питання: яка модель? Друге: якого кольору?

Яке майбутнє у кольорів?


Вірний своїй філософії, зараз бренд Renault вирішив зосередитися на кольорі своїх нинішніх моделей завзятіше, ніж будь-коли. Як зазначає Франсуа Фаріон: «Renault завжди шукав кольори, якими можна було б жити». Він завершує це висловлення, пояснюючи, що одна з цілей бренду - «додати більше кольору на вулиці».

Але, за його словами, кольори обов'язково будуть змінюватися: «У майбутньому ми будемо більше працювати з іншими елементами, а не тільки з кольором кузова. Ми готові до чогось більш витонченого та складнішого».

Як? Поєднуючи кольори, текстури або відтінки, що стало можливим завдяки технологіям, які розвиваються не менш ніж мода й тренди!

Що ж, майбутнє покаже!