НОВА МОДЕЛЬ ДІЛОВОГО СПІВРОБІТНИЦТВА АЛЬЯНСУ ДОПОМОЖЕ ПІДВИЩИТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І ПРИБУТКОВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ-УЧАСНИКІВ

·         Партнери по Альянсу скористаються схемою «еталон-аналог» для підвищення економічності і конкурентоспроможності продуктів і технологій.

·         Роботу за окремими регіонами очолять учасники, які мають там найбільш сильні позиції, що допоможе іншим партнерам виходити на місцеві ринки і успішно на них конкурувати.

·         Альянс продовжує розробляти продукти і технології і показує продажі на рівні провідних галузевих гравців.

Сьогодні Група Renault, Nissan Motor Co., Ltd. і Mitsubishi Motors Corporation, члени одного з провідних світових автомобільних альянсів, оголосили про низку ініціатив в рамках нової моделі ділового співробітництва, покликаної підвищити конкурентоспроможність і прибутковість трьох партнерів.

Компанії-учасники планують розвивати наявні синергії, в тому числі в сфері спільних закупівель, користуючись своїми лідерськими позиціями і географічними перевагами для підтримки ділового розвитку партнерів.

«Альянс - це унікальне для автомобільного світу стратегічне та операційне об'єднання, яке дає нам серйозні переваги на тлі постійних змін в нашій галузі, - сказав Жан-Домінік Сенар, голова операційного ради Альянсу і Renault. - Нова ділова модель дозволить Альянсу максимально ефективно використовувати наявні активи і можливості кожної компанії, спираючись на їх внутрішню культуру і традиції. Три учасники Альянсу будуть розвиватися у всіх автомобільних сегментах і супутніх технологіях, в усіх регіонах, на користь кожного клієнта, а також продовжать підвищувати свою конкурентоспроможність, стійку прибутковість і рівень соціальної і екологічної відповідальності».

Керівництво трьох компаній затвердило принципи стратегії «еталон-аналог» в сфері розробки автомобілів, яка передбачає спільне вирішення наступних завдань:

·         подальший розвиток стратегії стандартизації альянсу, починаючи з платформ і закінчуючи кузовами;

·         концентрація зусиль на одному «батьківському» (еталонному) автомобілі та автомобілі-аналогах в кожному продуктовому сегменті, які розробляються компанією-лідером за підтримки команд-послідовників;

·         максимально конкурентне виробництво автомобіля-еталона і аналогів у кожного бренду, включаючи при необхідності об'єднання виробництва;

·         продовження спільного використання продуктів в сегменті легких комерційних автомобілів, де схема «еталон-аналог» вже застосовується.

Очікується, що завдяки стратегії «еталон-аналог» інвестиції в розробку нових моделей автомобілів, що повністю відповідають такій схемі, вдасться скоротити майже на 40%. Ці переваги доповнюють вже сформовані синергії.

Альянс також затвердив використання позначення «еталонний регіон» для окремих частин світу. Кожна компанія зосередиться на своїх ключових регіонах і стане одним з лідерів за конкурентоспроможністю, а також зразком для наслідування для інших партнерів.

В рамках цієї системи Nissan стає лідером в таких «еталонних регіонах», як Китай, Північна Америка і Японія, Renault - в Європі, Південній Америці та Північній Африці, Mitsubishi Motors - в країнах АСЕАН та Океанії.

Наявність еталонної компанії в кожному регіоні допоможе збільшити обсяг спільного користування, максимально розділити фіксовані витрати між партнерами і ефективно використовувати активи кожного учасника.

Оновлення продуктових лінійок членів Альянсу буде проходити в рамках стратегії «еталон-аналог», а виробництво еталонного автомобіля та аналогів буде організовано максимально конкурентоспроможними чином. Отже:

·         оновлення лінійки в сегменті C-SUV після 2025 року очолить Nissan, а Renault здійснить прийдешнє оновлення в європейському сегменті B-SUV;

·         в Латинській Америці відбудеться оптимізація в B-сегменті, і з чотирьох платформ залишиться тільки одна для продуктів як Renault, так і Nissan. Вона буде випускатися в Куритибі та Ресенді в Бразилії з метою максимального завантаження наявних потужностей.

·         в Південно-Східній Азії та Японії учасники Альянсу працюватимуть за тією ж схемою над окремими проектами, такими як співпраця в сегменті надкомпактних автомобілів (кей-карів) між Nissan і Mitsubishi Motors.

Отже, до 2025 року майже 45% моделей Альянсу розроблятимуться та випускатимуться за схемою «еталон-аналог».

У тому, що стосується ефективності технологічного розвитку, партнери по Альянсу продовжать користуватися наявними активами і спільно інвестувати в нові платформи, силові установки і технології. Таке спільне використання вже досвідчило свою ефективність в розробці силових установок і платформ і допомогло успішно вивести на ринок платформу CMF-B для Renault Clio і Nissan Juke, а також платформу кей-кара для Nissan Dayz і Mitsubishi eK Wagon. У найближчому майбутньому очікується поява платформ CMF-C / D і CMF-EV.

Схема «еталон-аналог» з платформ і силових установок пошириться на всі ключові технології, при цьому буде використовуватися наступний розподіл відповідальності:

·         автономне водіння: Nissan;

·         технології підключених автомобілів: Renault вестиме розробку платформи на базі Android і буде куратором діяльності Nissan в Китаї;

·         Е-body, базова система електронно-електричної архітектури: Renault;

·         електрифікована силова установка (ePT): ePT для CMF-A / B - Renault; ePT для CMF-EV - Nissan.