ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ГРУПИ RENAULT В ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ 2021


Виручка в першому кварталі підтримується суворою ціновою дисципліною на фоні триваючої економічної невизначеності через пандемію.

 

  • У першому кварталі 2021 року виручка Групи склала 10 млрд євро (-1,1%). При незмінних курсах валют цей показник збільшився б на 4,4%.
  • Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») зберіглася на колишньому рівні і склала 8,6 млрд євро. Головним фактором, що вплинув на зростання виручки в цьому кварталі, став позитивний ефект ціни (6 пп), завдяки новій комерційній політиці в рамках стратегічного плану «Ренолюція» (Renaulution).
  • Світові продажі Групи за квартал зросли на 1,1% і склали 665 038 автомобілів.
  • У першому кварталі 2021 року бренд Renault продав 42 951 електромобіль разом з гібридними автомобілями. Починаючи з другого кварталу, Renault виведе на ринок три нові гібридні моделі та гібридні моделі E-TECH, що підзаряджаються.


Булонь-Біянкур, 22 квітня 2021

 

 

КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ


На фоні триваючої економічної невизначеності через пандемію Група Renault в першому кварталі 2021 року продала 665 038 автомобілів, що на 1,1% більше в порівнянні з першим кварталом 2020. На початку року виявився вплив комерційної політики Групи, орієнтованої на підвищення прибутковості, з позитивним ефектом ціни понад 6 пп. Крім того, Група демонструє зростання в найприбутковіших напрямках продажів

 

 

Бренд Renault


Бренд Renault в першому кварталі 2021 року продав 433 662 автомобіля, що на 1,3% більше в порівнянні з першим кварталом 2020 року.

В Європі ринок зріс на 3,9% завдяки сильному впливу з боку ринку легких комерційних автомобілів. На цьому тлі продажі бренду Renault склали 250 163 автомобіля (+ 2,7%). На європейському ринку легкових автомобілів на частку електричних і електрифікованих моделей бренду Renault довелося 23% всіх продажів

Після випуску Twingo E-TECH Electric бренд Renault продовжує розширювати лінійку і в другому кварталі збирається вивести на ринок нові гібридні версії Arkana E-TECH Hybrid і Captur E-TECH Hybrid, а також гібридну версію хетчбека Megane E-TECH Plug-in Hybrid, що підзаряджається.

За межами Європи Renault зосереджує зусилля на найприбутковіших сегментах: в Індії бренд успішно випустив новий Kiger в швидко зростаючому сегменті компактних кросоверів, а в Росії завдяки великому вибору версій очікуються гарні продажі нового Duster, що вийшов в березні.

 

 

Бренди Dacia та Lada


Продажі бренда Dacia склали 121 231 автомобіль (+ 10,2%) завдяки успіху нового Sandero і гарним результатам Duster. Новий повністю електричний Dacia Spring має стати справжнім хітом, враховуючи вже отриману кількість попередніх замовлень.

Продажі бренду Lada на домашньому російському ринку (+ 5,4%) склали 90 472 автомобіля завдяки гарним результатам Granta, Vesta і успішному старту NIVA Travel.

 

 

ВИРУЧКА В ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ ЗА СЕКТОРАМИ


У першому кварталі 2021 року виручка Групи склала 10 015 млн євро (-1,1%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння1 цей показник виріс би на 4,4%.

Виручка в автомобільному секторі (за виключенням «АВТОВАЗ») склала 8566 млн євро (–0,3%).

Крім змін в складських запасах, які пояснюють більшу частину негативного ефекту обсягу (-6,5 пп), на виручку вплинув негативний ефект від змін валютних курсів (-4,3 пп).

Ефект ціни був позитивним (+6,3 пп), що підтвердило правильність нової комерційної політики, яка реалізується в рамках стратегічного плану «Ренолюція» (Renaulution).

Продажі Zoe, Twingo E-TECH Electric і зростання попиту на комерційні автомобілі також зробили внесок в позитивний ефект від продуктового асортименту (+2,4 пп).

Внесок АВТОВАЗ в виручку Групи за квартал склав 685 млн євро (-2,3%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння1 він би виріс на 20,9%.

У Послугах мобільності виручка склала 5 млн євро в порівнянні з 6 млн євро в першому кварталі 2020 року.

Виручка в фінансуванні продажів (RCI Bank & Services) в першому кварталі склала 759 млн євро і скоротилася на 8,2% в порівнянні з 2020 роком в основному через зниження дилерської активності і негативний ефект від змін валютних курсів в розмірі 24 млн євро. При цьому число нових кредитних договорів зменшилося на 10,9%. Середній обсяг дохідних активів на кінець березня 2021 року становив 45,9 млрд євро, на 6,9% менше в порівнянні з першим кварталом 2020 року.

На 31 березня 2021 р. сукупні складські запаси (включаючи незалежні дилерські мережі) становили 487 000 одиниць, це на 26% менше в порівнянні з 661 000 одиниць в кінці березня 2020 року.